13 Aralık 2010 Pazartesi

Yoruldum Yahu

Evet yoruldum biraz sanki. Nişanın ardından dün Pazar sabahı da misafirlerimiz ağırladık. Aslında at çiftliğinde kahvaltıya davet edecektik ama misafirlerimiz yola çıkacakları için daha şimdiden oraya kadar yormayalım diye evimize davet ettik kahvaltıya. ev ahalimizle birlikte 15 kişiydik. salondaki kocamaaan masamıza hazırladık. artık aklına ne gelirse. bal, kaymak, reçeller, zeytn, peynir klasik, sucukiçi-pstrm, katmer, simit, konken böreği (aa bunu da bir post hazırlayım, çok seviyor çünkü herkes bu böreği), su böreği, patates salatası, rus salatası, yoğurt, yumurta.. masada bunlar vardı. bi kuş sütümüz mü eksikmiş ne:D neyse güzel geçti. çok kalmadılar zaten, yola çıktılar. sonra biz oturduk gençler. düğün günü işini konuştuk. nişan videosunu alıp geldi abimler. onu izledik beraber:)) fena çıkmamışım hani:) gülüştük ettik. abimle annem rahatsızlandı ama biraz:( gece anneme serum bağlandı. ama şimdi iyi çok şükür. bende sabahtan beri evi yerleştirdim, temizlik yaptım. saat 1 olmuş ancak bitirebildim. canım arkadaşımla görüşecektim ama amcası vefat etmiş:((( yarın da çok önemli toplantılarımız başlıyor zaten!! artık beni bulamazlar:P neyse bu post bu kadar yeter. Başka fotolu postlar hazırlamak istiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder