29 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni Birkaç Ufak Ivır Zıvır

Geçen gün iş görüşmesi çıkışı aldım bunları yeraltı geçişindeki bijuteriden. Çok önemli şeyler değil ama post olsun torba dolsun diye yayınlıyorum:)) ha bu arada şu taşlı siyah todayı 6TL'ye bulunca kaçırmadım. Kusura bakmasın ama euromoda'da aynısı 30-35 lira!! Hayır yani alıcam almasına da iki gün sonra kırmayacağımı ya da kaybetmeyeceğimi bilsem:)) Ben pek bu tokaları kullanmıyorum da daha çok annem için aldım aslında. Tabiki kelebekten vazgeçmem. Her gördüğümde alırım:) Çantayı da başka yerden aldım 15TL. Aslında tam çanta değil. İ.inde bozuk para cebi, telefon yeri, kartvizit cepleri var. Koca bir cüzdan diyebiliriz. Geçen aldığım KemalTanca rugan ayakkabıma uyuyor diye görünce aldım. Şu burberry tokayı da tavsiye ederim. Çok sıkı tutuyor saşı hiç bollaşmıyor ucundaki taraklardan dolayı. Saçımda uygulanmış hali güzel duruyor ama keşke yayınlayabilsem fotosuyla:) Şimdilik bunlarla idare edeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder