22 Aralık 2010 Çarşamba

ve bir gün daha biter...

Gittim, bekledim, görüştüm, konuştum, anlattım, bıraktım, döndüm...hayırlısı. yalnız dikkatimi çeken, bir müdür olarak, başkan olarak çook rüküş ve bakımsızdı! şaşırdım. sonraa kocamaaaan bi bijuteriye attım kendimi. öyle kendimden geçmişim ki telefona bile bakmamışım, cancağızımı bekletmişim. tam kasaya geldim, kapıdan içeri girdi benimki:) nerden buldu beni orda helal:) cicilerimin parasını ödeyip çay içmeye gittik beraber (cicilerimi fotolayamadım çünkü makinamın pili bitmiş:(   saatlerde konuştuk, nasıl da özlemişim. o da sevgilisi ve ailesi arasında kaldı:( amaaan sevgilin mi var derdin var. yaşasın özgür hayat:D Sonra ayrıldık ben hemen eve gelip yeniden hazırlandım, başka kıyafetler ve bahçeli'de başka bir toplanış:) akşam da Jas sürpriz yapmaya gelmiş:) piza söyledik hemen. sonra evlerine gittik, eşyaları inceledik, herşey gıcıır gıcır maşlh. ve ben yine burdayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder