24 Aralık 2010 Cuma

Günaydınn. Sabah sabah attım kendimi bloga. dışarıda herkes hazırlanmış, işine gücüne gidiyor. Bense telefonum çalar da işten bir haber gelir mi diye umut dünyasındayım. Hava Aralık ayına inatla güneşli, mis gibi. Ama ben bu havada bile garip ruh hali içindeyim...dün gece yine düşünmekten uyuyamadım, belki ondandır... bunlar da face'imden aktardığım gönderiler... eskiden sevmezdim böyle lafları ama insan yaşayıp da kendinden bişeyler bulunca anlamlanıormuş meğer.

Bu günlerde aklıma gelen başıma geliyor nedense, Bir de gönlümden geçen yanıma gelse keşke... [Can DÜNDAR]

Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanlarını... Herkesin yüzü gözü ıslak, Başları eğik omuzlarının arasında. Yağmur yağdığında... Herkes, Benim hep olduğum gibi...  [Ceyhun Yılmaz ]

Uğruna bir şeylerden vazgeçeceğin insanı bulmak kolay; ama hiçbir şeyden vazgeçmek zorunda kalmayacağın insanı bulmak asıl olay. [Can Yücel]

Güzel kadınlar aşkla aptallaşır; ama hem akıllı hem güzel kadınlar, aşıkken de akıllıdır. Bu yüzden hep yalnız kalır.  [Paulo Coelho ]

Ne ölmek nefessiz kalmaktır nede yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; "sevilmeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır." [Oğuz Atay]

hayallerimdeki dünya ile içinde bulunduğum dünya arasında, kabul etmek gerekir ki, dünya kadar fark var..işte o yüzden ben, hayallerimdeki dünyada kendim, bu dünyada kendimin feykiyim.(bir arkadaşın iletisi)

Uğruna fedakârlık yapmadığın sevgiyi, yüreğinde taşıyıpta kendine yük etme! [Mevlânâ Celaleddin Rumi]

Ne sahip olduğundur hayat, ne de umdukların bunca zaman. Yüreğin kadardır hayat! 'Seviliyorsan renkli, seviyorsan "Siyah Beyaz" [Can YÜCEL]

İnsαn birisiyle yαşlαnmαlı, Birisi yüzünden değil! [Nazım Hikmet]

Terk edilirken 'görüşürüz' kelimesi kadar acıtan birşey yoktur hayatta. Öldürdüğü yetmezmiş gibi, bir de umut verir adeta.  [Ceyhun Yılmaz ]

Hadi, oyalanma birazdan yarın olacak... Aşkta yarın yoktur sevgili... [Cezmi Ersöz]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder