27 Aralık 2010 Pazartesi

EKSİK...

Omzumda başın eksik, Yatağımda kokun
Tenimde tenin eksik, Gel de bir dokun…

Gecelerden uykum eksik, yüzde tebessüm
Elimde elin eksik, yaşlı hep gözüm…

Ne olur dön geri, sevindirme elleri
Boz bu mühürlü kara büyüleri
Sensiz olmaz, sensizlik anlatılmaz
Hep eksik diyorum ya, O BİLE AZ!! LLL

Nasıl  güzel bir şarkıdır böyle… Şu an show radyo’da kulaklarımda bu şarkı… sözleri yine vurdu beni.
Zaten Mustafa Ceceli hayranı olan ben, her şarkısında daha da seviyorum.
Favorilerim; Dön, Bekle  ve Eksik…
Melankolik biri olduğumdan hiç değil, ama tüm bu şarkıların sözleri öyle beni anlatıyor ki, sevmemek elde değil. Gönül ister ki en yakın zamanda favori şarkım şu olsun;

Bim bam bom çok şükür dostlar, artık benim de bir sevgilim var :D JJJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder