29 Aralık 2010 Çarşamba

Sıkıcı Bir Gün

Ayy ya iyi ki günler kısa diyorum şu günlerde. Ya bide uzun olsaydı ve bu toplantılar saatler sürseydii! İşte herşeye rağmen şükredecek bişeyler bulan ben buna şükrediyorum. Klasik başlayan bir gün ve Jas'e yılbaşı hediyesi almaya gidişim. Ordaki bayan Selvet Hanım çok tatlıydı enerjimiz tuttu, tümgün orda kalsam bile bu kadar sıkılmazdım ya. Little White Dress parfümü aldım hediye olarak. Sağolsun Selvet Hanım çok şık hediye çantasıyla verdi ve benim paketleme derdim kalmadı. Foto çekemedim aceleyle çıktığım için malesef. Umarım Jas beğenir. Selvet Hanım bana yeni AVON kataloğu verdi, hemen onu incelemeye koyulcam. Bayağı indirim var gibi. Siparişlerimi yazarım ilerleyen günlerde. Neyse ben kaçtım. Yarın da çok sıkıcı geçecekk, besbellii, biliyorummm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder