21 Aralık 2010 Salı

-iş-görüşme-mülakat-cv-blablaa...

yine bir iş başvurusu arefesindeyim. kaçıncı oldu sayısını bile bilmiyorum ama inşallah bu sefer olumlu cevap alırım. artık işsizlik ve ekonomik kriz benim için de son bulur umarım. yine yeniden artık eskimeye başlayan cv dosyamı çıkardım. dua ederek uyuyacağım. sabah erkenden orda olmam lazım. bir de kıyafet meselesi var ki sorma. ha bir de çok komik bişey oldu. en yakın arkadaşım da aynı gün aynı yere başvuruyormuş:)) ikimiden birini alsınlar, hatta ikimizi de alsınlar nolur kiii:)) hadi hayırlısı...

2 yorum:

  1. inş. hayırlı olur hakkında..ben de çalışan biri olarak iş arıyorum,seni çok iyi anlıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederimm. yine klasik bir mülakat oldu. sonuç olumlu olur umarım. sen de en kısa zamanda gönlündeki işe kavuşursun inş cnm:)

    YanıtlaSil