11 Aralık 2010 Cumartesi

Nişanın Ardından:)

Yine kaç gündür yazamadım malesef. adsl firmamızı değiştirdik, kampanyalı olana geçtik de. yeni bağlandı net. halbuki en önemli günleri atlattık, hiçbirini yazamadım. neyse.kaç gün öncesinden hazıdık biz zaten. çok şükür son güne takı, ayakkabı, çanta gibi alınacak kombinlenecek şey kamamıştı. tastamam hazırdım. füme rengi parlak uzun balık etek formunda tuvaletim, tek yanı ip askı diğer yanında 3 tane gül var ortası taşlı. sonraa fultaş bilekliğim, uzun kotondan aldığım sallantlı taş küpem, damla taşlı kolyem, ve yine fultaş yüzüğümle pek bir parıltılıydım:)) tabi yne taşlı ayakkabım ve çantam da tam takımdı. saçımı da açık maşa yaptırdım üstü krepe, önleri güzel oldu.saçım da bayağı uzun olduğu için zaten maşa dalglı dalglı çok hoş oldu. dün akşam herkes çoook beğndi beni:)) [dipnot: birçok blogda gördüğüm gibi tüm bu detayları,nişandan fotoları falan koymak isterdim ama ben güvenemiyorum internete, malesef yüzümü kapatarak bile foto koyamıyorum:(( mesela çok severek izledğim, bence gördüğüm tüm blogların arasnda en eğlenceli :)), bol fotğraflı, saatlerce postlarını gülerek okuduğum, hepinizin tanıdığı çatıkatı ilkay'ın blogu gibi bol foto koymak isterdim ama malesef.. sizin hayalgücünüze bıraıyorm artık:) ] Haa saçıma da taşlı toka taktıracaktım ama çok abartı olmsın dedim. tamam görmceyiz ama bu kadar süs yeter. diğerlerini kınaya düğüne saklıyorum:))) 

Efendim dün sabahın 11inde kuaföre konduk. İyi hoş da akşama kadar bozulur diye ne saça başldlr ne makyaja. maikür yaptıayım bari dedim. eleman sürekli meşgul. sanki randevu aldık peeh. neyse stüdyoya giderken biraz telaş oldu fln. gelinle damat yalnız gittiler:)) kimse yoktu yanlarında. bizde hazırlanıp yola çıktık. salon eve 25 dk fln mesafede. bide ev sahibiyz mağlum erken gitmek lazım. giderken nöbetçi eczane aradık babamın dişi için:)) haaa bi de rüzgar var sormaaaaa. saçımı zor zaptettim ayyyy. neyse ki bozmadan salona girebilmeyi becerdim. salona girdik ayyy hrkes iltifatlar, şıklar uçuşuo:D abimlerin yanına gittk gelin odasında foto çektik. tüm gece elimden düşmedi zaten makina. habire çektim. hatta bi ara abim bana" ya sen manyak mısı, mnyak mısın sen?" fln demeye başladı. bak abi diyorum sonra bana teşekkür edersin işte bol bol hatıra diyorum:D neysee. slayt gösterisi oldu. çıktılaaar. 1 aydır gttikleri dans kursunda öğrendikleri muhteşem figürlerle ilk danslarını yaptılar:D yemek faslı başladıı. sonraa ta taaam. takı merasimi:D donattık gelinimizi altınlarla, altına batırdık çıkardık puhaaa::D sonra oyunlar, misketler, çiftetelliler, roman havası ki bu bomba, mevlana hobaaa. tabi yalnızların kadını, ıssız kadın ben babişkomla dans ettim. (İnşallah düğününde nişanlımla dans ederim:) pasta faslı, yine oyun oyun oyun. boool bol foto:)) vee herkes gitti. biz ev sahipleri çay içtik yorgunluk üstüne. veee evlere dağıldık:) abimin arkadaşları kapıda beklemişler biz çıkınca hani şu içinde mum gibi bişey yanarak yavaaş yavaş havaya yükselen balonlar varya. içine dilek yazıp uçuruyosun. ondan almışlar biri byaz biri pembe. onu uçurmak için beklemişler ama malesef çok rüzgar olduğu için başarılı olamadı. rüzgar aldğı gibi hızla kaptı götürdü balonları:))) neyse efendim işte eve geldik. bikaç komşu gördü bizi öyle süslü püslü. tam karı komşunun da misafirleri gidiyormuş. oğlu askere gidiyor da. onlar da gördü asansörden inince hep:) sonraaa tabi hemeenn fotoları pc ye attım hepsine baktık. Bugün de böyle geçtiiiii. Abim de nişanlandı bakalım. Darısı düğüne. ve heeerkesin dediği gibi darısı başıma kıh kıh:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder