20 Aralık 2010 Pazartesi

Taşlı Takılarım

Günlük hayatta çok da takıp takıştırmayı sevmiyorum aslında. Alışkanlık olsa gerek. Sadece tektaş küpem ve saatimi üzerimden eksik etmem o kadar. Birkaç sene önceki kişisel takı tasarımı çılgınlığına ben de kaptırmıştım kendimi. Zevkime göre tasarlayıp tasarlayıp takar takıştırırdım. Ama artık dediğim gibi sadeyim. Geçenlerde özel günlerde takmak için bikaç parça takı almıştım. Baktım ki hepsi birbirine uysun diye taşlı almışım meğerJ işte bu ciciler. hepsi gerçek deermişim:P


Daha çok ilk fotodaki takımı kullanıyorum. İkinci fotodaki fyonklu seti hiç kullanmadım, özellikle gerdanlığı hep abartı gibime geliyor tekrar çıkartyorum:) sadece bilekliğini taktım 2 kere.
En yakın zamanda dore ve siyah parlak taşlı takı seti de edinmeyi düşünüyorum. Artık lazım oluyor böyle şeyler çünkü.

3 yorum:

  1. çok şık duruyorlar,fiyonklu olanı düğünlerde faan takabilirsin ama abartı durmaz ozman yada yılbaşında :)

    YanıtlaSil
  2. tek taş lazım bana da, çok istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. @balgözlükız-evet aslında ben de bikaç kere düğünlerde takmaya heveslendim ama dediğim gibi tekrar çıkardım:) eğer abartı durmaz diyorsan tamamdır. önümüzdeki ilk düğünde boynumdadır kaçış yok:) onayı aldım:)

    @işbankaskredihesaplama- eeveet tektaş benim de hayalim:) mağdem bize veren yok, tektaşımızı kedimiz alır, kendimiz takarız napalım:))

    YanıtlaSil