14 Aralık 2010 Salı

Hastayım A Dostlar:(

Evet nerden çıktı anlamadım ama birden bire hastalandım gece. Güzelce duşumu aldım, gece lambabı yaktım ve son kitabım "Emma Bovary"i okuyordum. Aniden midemde kıpırtılar başladı. Karnım, middem. Uyumaya çalıştım ne mümkün. Bekledim geçmedi. Son anda kenimi lavaboya attım ve:( 20'şer dakikalık mübetlerle çok pardon içim boşaldı. Tabi uyuyamadım tüm ece. Bi ara sızmışım. Uyandığımda yine devam ediyordu. İk gün önce abimle annem de aynı şekilde rahatsızlanmıştı. Gıda zehirlenmesi fln olabiir diye düşünüyorum. Anneme verdiği  bulant ilacından aldım, biraz daha uyudum. Çok şükr ilaç etki etti ve şu an biraz daha iyi gibiyim. (İşim olmadığı için sadece bu zamanlarda seviniyorum, biraz daha uyuyabildim en azından) ama tabi dün de bahsettiğim gib bugün önemli toplantılarımızın ilk günü. Bilmiyorum gidebilirmiyim. İnşallah bikaç saat iinde bi sorun çıkmzsa gitmeye çalışacağım, Kaçıyorum şimdilik a dostlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder