2 Ocak 2013 Çarşamba

Cam Rende- Kızımn Cici Patikleri




Cam rende arayışlarım son buldu ve gökte ararken yerde buldum:)) ben markette züccaaciyede ararken meğer sürekli uğradığım bebek bağazasında varmış zaten. Yine bikaç parça alışveriş sonrası kasada ödeme yaptım çıkıyordum. Son anda aklıma geldi cam rendeyi sordum ve anında paketime eklediler:)) Ben hala ek gıdaya geçemedim orası ayrı. İlk 6 ay anne sütü vermek istiyorum sadece. Ama "boşver 6 ayı bekleme sonra yemek seçer, herşeyi yemez, sen şimdiden alıştır" diyenlerin sayısı da fazlaca. Ben bi 15-20 gün daha beklemek istiyorum. Şu an 4,5 olduk sayılır.

Bebeğimi süslemeyi çok seviyorum. Ama öyle hızlı büyüyorlar ki daha doyamadan küçülüyor elbiseler. Ama ayaklarımız öyle minik ki, 1numara patikler bile düşüyor ayaktan:)

Bunlar önceki patiklerimiz. Hepsi büyük geliyor. Kızımın ayaklarının büyümesini bekliyorar:)))




Bunlar da son aldıklarım. Biraz daha minikler. Son zamanlarda çok giydiği krem saten vardı. onu unutmuşum.. Kızmızı olana bayılıyorum. Çok şeker oluyo:)) Hello kitty'li olan a çok sevimli...
 
 
Bu gri sweet de teyzemizin Ankara'dan aldığı yılbaşı hediyesi. Kot etek-pantolonlarla çok uyumlu olacak...
 
 

2 yorum:

  1. ahh hepsı harıka canımmm!kız bebişlerin kıyafetlerine aşığım zaten :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ayy evett. Aldıkça alası geliyor insanın:) İnşallah bütün bebekler sağlıklı mutlu günlerde giyerler bütün cicilerini.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil