25 Ocak 2013 Cuma

MİSAFİİİİİRRRR!!!!

İmdaaaat diye bağırmak istiyorum bu aralarr. Bi misafir bastırdı sormayın. Hergün temizlik, pasta börek yemek çay kahve meyve hazırlamaktan yoruldummmmmm.
Hele geçen akşamki misafirim yemekliydi ki sormayınnn. Küçücük bebekle hazırlanması epey zor oluyor. Menümde bayağı zengin olunca zor yetiştim. Ama atlattım çokşükür.
 Bu akşam da misafirim var. Ve ben oturmuş blogda geziniyorum:) Kaç gündür internetimizi görümceme vermiştim. dün akşam geldi kavuştum nete. haster gidereyim birazcık
 2 saat sonra doktor randevum olmama rağmen burdayım. Evin hali duman. Daha pasta da yapacağım.
OOfffffff. Yardımmmm lütfenn:(((

3 yorum:

  1. Allah yardımcın osun canım ya. minnak bir bebekle çok zor bilirim. yakın olsam gelirdim yardıma. sanırım Kayseridesin memleketimde:)

    YanıtlaSil
  2. :(((ÇOK ZOR,ALLAH YARDIMCIN OLSUN CANIM:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler arkadaşlar. Desteğinizi hissetmek bile güzel:) Bu aralar çok yorgundum birazcık isyan etmişim:) ama bişekilde idare ediyor insan mecburen.
    Evet Kerimeciğm Kayserideyim. Buradan sevgilerrr:))

    YanıtlaSil