31 Ocak 2013 Perşembe

Bir Şeker Hamurlu Pasta da Benden Olsun...

Dün yine yorucu bir misafir faslı vardı. bendeniz yine gazi olarak karşınızdayım. ama herşey bitti mi. Hayıııııırrrr!!! Yarın arabaşılı misafirim var. Birazdan hamurunu yapacağım. Sonra markete gidip tavuk alıp onu haşlayıp didikleyerek çorbasını yapmam lazım. Çok iş var çokkkk.

Arabaşını yarın fotoğraflamayı unutmazsan yayınlarım belki. ama bugün şeker hamurlu pastamı yayınlamak istedim:)

Aslında bu pastayı yapalı 1 yıl oldu neredeyse. Bugün içimden yayınlamak geldi:)) Eşimin doğumgünü için yapmıştım. Tarifi falan yok aslında herşey hazır.

Marketten aldığım pastabanın kenarlarını keserek kalp şekline getirdim. Arasına frambuazlı pembe krema ve çilek koymuştum yanlış hatırlamıyorsam. Pasta malzemesi satan yeden aldığım hazır kırmızı şeker hamurunu merdane ile açıp pastanın üzerine güzelce yerleştirdm. Beyaz hamuru da kullanarak kalıplarla kalpler kesip süsledim. kenar tabanlarına da kırmızı beyaz toplar yaparak yerleştirdim. İşte sonuç...

(En son halini fotolamayı unutmuşum. Üzerinde mumlar ve happy birthday yazıları fln vardı...)



Bu sene de doğumgünü çok yaklaştıııı. Ne yapsam acabaaa. Evde sürpriz hazırlayabileceğimi sanmıyorum:( minik prensesimle çok zor olur. napsam acaba....

Neyse hadi ben kaçtım. Şimdi komşuda kahve günümüz var. 1-2 saat oraya uğrayıp dooooğru mutfağa arabaşı yapmayaaaaa....

2 yorum:

  1. Uuu çok marifetlisinn:))Çok beğendim pastayı:)Niyetim vardı,cesaret verdin:)çok profesyonel duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy teşekkür ederim iltifatlar içinn:)) benim de yeniden yapasım geldi:) çok eğlenceli bişey aslında. Daha önceden bikaç kere kurabiye yapmıştım arkadaşlarım doğum yaptığında. Ama pasta olarak da korktuğum kadar zor değilmiş.
    Bence hemen denemelisin. Fotoğrafını bizlerle paylaşmayı da unutmayasın:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil