5 Ocak 2013 Cumartesi

Kızım Bugün İlk Defa Elma İle Tanıştı:))

Ek gıdaya tam olarak geçmedim ama artık yavaş yavaş değişik tatlarla tanıştıracağım.
İlk olarak doktorumuzun önerisi ile elma ile tanıştı. Bu postumda da belirttiğim cam rendemiz ile 1dilimcik bağ elmasını rendeledim. Kızıma kaşıkla vermeye başladım. Pek sulu değildi elma. Püre gibi oldu. Biraz katı olduğu için korktum açıkçası. Ama ham ham yedi kızım çok şükür. Biraz yüzünü büzüştürdü değişik geldi tabi ama korktuğum gibi olmadı. çok fazla vermedim zaten. Şimdilik bu kadarı yeterli. Bu anımızı da videoya kaydetmeyi unutmadım:)) İleride izlesin diye kızım..

Henüz 4.5 aylığız. & ay bitmeden tam anlamıyla öğün olarak ek gıdaya geçmek istemyorum. Bakalım daha sonraki aylarda neler bekliyro bizi...
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun,acele etmemekte çok iyi yapıyorsun,hem sen süt vermenin rahatlığının keyfini çıkar hem de bebeğin,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Evet şimdilik bu kolaylığın keyfini çıkarıyorum. Bir yandan da merak ediyorum acaba kızım farklı tatlara nasıl tepki verecek diye:))

    YanıtlaSil