30 Aralık 2012 Pazar

100. postum hayırlı olsunnn:)))

100. postumdan herkese merhaba:)) 2 senede 100 tanecik post yazabilmişim. buna da şükür:) nice 100 lere o zaman ne diyelim...

gelelim bugüne


Erciyes- Develi- Kayseri Forum...

Her pazar olduğu gibi yine çok geç hazırlanarak öğleden sonra çıkabildik evden... aslında kahvaltı sözü vardı eşimin ama geç kalırız diye götürmedi. Baktık hava güneşli çok soğuk değil, Erciyes'e gidip bi hava alalım dedik. Oooo fena kalabalıktı fenaaa. Kayak takımını, mangalını, sucuğunu alan gelmiş:)))  Biraz sis vardı ama yollar yeni yapıldığı , genişletildiği için rahat gittik. Bebeğim üşümesin diye ben arabadan çıkmadım. Zaten geç kalmıştık. Soğumaya başlamıştı dağ havası. Sonra hızımızı alamadım Develi'ye gidip cıvıklı yedik:)) Cıvıklı nedir diyenlere bir görsel... etli pidenin amcasının oğlu:))















Ordan çıkışta alınacakları halledelim diye Forum a gittik. Kızıma elma püresi verebilmem için cam rende almam gerekiyordu. Forum da felaket kalabalıktıııı!!! Ototparkın giriş ve çıkışında arabalar ilerleyemiyordu bilee. Zar zor park yeri bulup girebildik içeri. Ama yanımızda bebek arabamız yoktu. ORdan kiralayalım dedik. Tabi bu klabalıkta bebek arabası da kalmamışş!! Bu çok kötü oldu ve biz hiçbişey alamadan çıktık. Kucağımızda zor oldu...

Kayınpederim ayağından rahatsızlanmış. şimdieşim onu hastaneye götürdü:((( biz kızımla yalnızız. inşallah kötü bişey olmadan dönerler:(







2 yorum:

  1. Pide mis gibi görünüyor:) Kimbilir oralarda yemekler ne kadar güzeldir,mutlu yıllar diliyorum,100.postun da hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Evet tubannecğm burda yemeklerimiz güzeldir. yolunuz düşerse bekleriz:) Çok teşekkürler. Sana da oğluşunla, ailenle mutlu yıllar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil