29 Aralık 2012 Cumartesi

Yağ Mantısııı

Benim evi severim iyidir hoştur da şu mutfak ve banyodan gelen kokular beni deli ederrrr. hele hamileyken ölümdü benim için komşulardan gelen kokular. ne pişiyorsa anında benim evin tamamına yayılır kokusu. önce bi soğan kavrulur. dur bakalım derim bu bi yemek olacak ama ne? 1o dk sonra et kokuları gelir. ardından sarımsak, heeeeerrr sabah sucuk kokar mı bütün ev!! bide misafir geliyorsa tamam. miss gibi poğaça kokusu alır evi. geçenlerde nefissss elmalı tarçınlı tart koktu:(((

bardağı taşıran son damla ise geçen hafta evde aç aç otururken burnuma yağ mantısı kokuları gelmesi oldu!!!! yeterrr dedim bende yapıcam artık burnuma ne kokuyorsa:D tabi bi sorun vardı. hayatımda hiç hamur yoğurmamıştım:D  yani kurabiye falan çook yaptım da öle ele yapışan mayalı hamur hiç yoğurmamıştım. Ama herşeyin bir ilki vardır diyerek geçtim başına. korktuğum gibi de olmadı. zaten 2 kişi olduğumuz için çooook az yağmıştım hamuru.

yoğurdum. mayalanmasını bekledim. açtım tezgahta. kare kare kestim. kıymaları koydum. tek tek kapattım hamurları. kızgın yağda kızarttım. üzerine salçalı sos ve sarımsaklı yoğurttttt. oohh mis. yeme de yanında yat oldu:)))  eşim de sevdi bayaa aferin dedi acemi şansı güzel olmuştu işte:)) ama normalden biraz ufak olmuş boyutları. ama olsun daha kolay yendi tek lokmalık kibar kibar:)))

yaparken elimin hamuruyla heveslenip foto çekmişim. ama bitmiş halini fotolamayı unutmuşum. olsun yayınlayayım da bukadarcık resim olsun bari postta:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder