12 Eylül 2011 Pazartesi

yok ben beceremiyorum bu blog işini anladım. nerdeyse hergün giriyorum siteye , onlarca blog inceliyorum saatlerce. ama kendi blogumla hiç ilgilenmiyorum. heeergün uzuuun uzun boool fotoğraflı post yazanların önünde ise saygıyla eğiliyorum. ciddi bi emek istiyor bence öyle poatlar yazmak. önce konu hakkında arştır, fotoğraf bul, ekle, yazısını ekle.... bana zor geliyor nedense. neyse bende böyle uyduruk postlar yazarım ara sıra napalım.
dün eşimin arkadaşının düğünüvardı. gelin arabası olarak eşimin arabasını aldıkları için biz benim arabamla gittik. önce konvoy oluşturulmak üzere evlerinde buluştu herkes. uzun konvoyla geldik düğün salonuna. önce masamızı ayarladık. eşimin evli arkadaşlarının olduğu masayı seçtik. beni düşündüğü için en samimi bekar arkadaşlarından ayrı kaldı canm benim. sonra gelin odasına gittik. oda geniş ferah ve yepyeni avangart mobilyalarla döşenmişti. nedeni, bir gün önceki düğüne sayın başbakanımız ve eşinin katılmış olmasıydı. bu odayı onlar için hazırlamışlar. neyse sadece dördümüz vardık odada konuştuk ettik. heyecanlarına ortak olduk. gelin bana damat eşime sorular sordu fısır fısır konuştuk ayrı köşelerde:D bol foto çektik. sonraaaaa gelinle damat harmandalı oynayacaktı. son kez prova yapın hadi yanımızda dedik. önce karıştırdılar. ofladılar salonda da karıştırırsak dediler. uğraştılar fln. o esnada gelinimiz ufak bi kaza atlattı. prova sırasında uzuun kuyruklu gelinliğiyle hızlıca geri geri gitmeye çalışınca gelinliğine bastı tabi ve yere düştü! gelinliğin havaya kalkan tarlatanı sebebiyle biraz frikik verdi ama neyseki bişey olmadan atlattı. neyse işte düğün başladı her şarkıya dans eğitimi almışlar. ilk dansa, oyuna harmandalına. neyse ki sorunsuz geçti düğün. hepberaber gelini önce kayınvalide evine götürdük. orda kahve içildi!! çok gereksiz bi adet. gelin heyecandan oturduğunu bilemedi. sonra herkes orda kaldı sadece biz arkadaşları olarak kendi evlerine getirdik gelinle damadı.   ( yalnız komik bişey oldu. gelinle damat kendi arabalarıyla gitmek istediler. biz de eşimle gelin arabasına bindik ikimiz. görenler el sallıyor korna çalıyor bize:DD bizde 3 ay sonra yine yeniden aynı gelin arabasında yine süslü şekilde gezmenin keyfini yaşadık:D keşke beyaz giyseymişim dedim:D  bu arada ipekyol dan aldığım bej elbisemi giymiştim. hani bayramda da giydiğim elbisem. işte ipekyolun kataloğundan bulup ekledim ama üzerinde kazak olduğundan anlaşılmıyor pek)))

neyseeee evlerine koyduk gelinle damadı sırtlarına vurduk geldik:D mutluluklarrrr
bu arada gelinliği de hoşuma gitti. benimki kadar olmasa da güzeldi:d dreamon dan almış. iştebu model.

bugün de niyetliyim. iftara ne pişirsemmmmm of... biraz netten araştırayım. hadi kaçtım bennnn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder