19 Eylül 2011 Pazartesi

aşkımla haftasonu kahvaltı keyfiii:)

dün pazardı mağlum geç kahvaltı yapıyoruz. geç dediysem 8.45 de uyandık!!! normalde 6.30 da çalarya alarm. neyse. bitanem dedi ki
 "aşkım bana sucuklu tost yaparmısın??"
 "yaparım tabi bitanem ama ufak bi sorunumuz var. hatta bayağı büyük bi sorun. evde sucuk yok:D"
":( :s :((( üüüü"
"ama istersen marketten alır gelirim hemen canım."
"oluurr"
"tabi yaa pazar pazar bayanlar yalnız çıkmazdı hani sokağa:? :D"
"askerler buralara gelmez:P"
"ne alaka yaw? hem oldu cnm işine gelince öyle, işine gelince böyle"
"bak bende seni kahvaltıya götüreyim demiştim, vazgeçtim şimdi"
"aşkııııım gerçektenmiiii. ama ama niye vazgeçtin üüüüüüüüüüüüüüüü:(((""
":PP şakaa nereye istersen gidelim cnm"
"oley yuppiii yihuuu:D"
derken kendimizi kaşıkla'da bulduk. of of envai çeşit kahvaltılık. tabağı bi doldurmuşummm üfff. aşkım bile şaşırdı bi bana bakıo bi tabağa:D aferin dedi gelişme var. eskiden bukadar yiyemiyordum. sonracıııma bigüzel doyurduk karnımızı elhamdülillah. geleni geçeni kesiyorum. herkes bi artis havalarda fln:))) 
aşkım bana bakıooo bakıoo. bii bakıyorum yine bakıo, hala bakıyoo. "noldu bitanem niye öyle bakıyorsun" dedim. "çok güzel görünüosun" dedi aşkımmmm benim yerim seni oyyy:)))
biz böyle güle uynaya yemeğimizi yedik. ablam aradı. bağa gidecekmişiz. önce eve uğradık. düğün fotolarımızı seçme işini bitirdik çok şükür:)))))))) gittik hemen verdik fotocuya. ne zor iş bu foto poz seçme işi yaaaaa!!! neyse hallettik ablamları alıp bağa gittik. perişan oynadık. akşam döndükk.
bu sabah da pazartesi temizliği yapacaktım iyice detaylı. başladım ama yarım kaldı. halam aramış ki kahve içmeye geliyorum diye. yarım bıraktım temizliği oturduk kahve içip meyve yedik. evi gezdirdim. bayram hediyesini verdi ve gitti. bende çamaşır serip attım kendimi bloğa. bi posta daha çamaşır yıkanacak. bir de balkonu yıkasam süper olcak. veeeee en önemli sorun
AKŞAMA NE PİŞİRSEEEEEEMMM!!!! of:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder