16 Eylül 2011 Cuma

Neler Oluyor Bana bu Aralar????:S

Bugünlerde kafam bimilyon!!! dün öyle bi şok oldum kendime... erken bunama mıdır nedir anlayamadım.
sabah erkenden anneme gittim. ertık evde temizlik fln hak getire. 3 ayda bıktım ev işinden. neyse. dün de perşembe olduğu için komşumzu da alıp pazara götürdüm. iyi hoş hertürlü sebze yeşillik doldurduk arabaya. evin önüne park ettim. herkes bagajdan bişeyler aldı apartmana gitti. ben arkada kaldım biraz. çünkü A-a101'den oto temizleme havlusu almıştım ve çok merak ediyordum hemen denemek istedim paketi açtım bi çırpıda arabamın içini temizledim. ki bu arada annemler asansör başında beni bekliyor. sonra hemennnn paketleri kapıp koşa koşa girdim apartmanaaa. eve girdik. aldığımız taze sebzelerden bigüzel karışık kızartma yapıp afiyetle yiyorduk. 1 saat geçti. kardeşim dershaneden geldi. o da oturuyordu sofraya. yani biz geldiğimizden 1.5 saat geçmişti aradan. görevli zile bastı. annem açtı kapıyı bişeyler konuşuyorlar. sonra annem dehşet içinde yanıma geldi. "arabanın anahtarını nereye koydun bakiim" dedi.
ben önce bi afalladım niye soruyorki diye. sonra heralde çantaya atmışımdır fln diyorum. sonra beni kapıya çağırdı ki o da nee. görevlinin elinde benim anahtar sallanıyor!!! üstelik yanında evimin anahtarı da takılıydı. ben bayağı bi dumur oldum. beynimm çalışmadı bir an. noluyo sende ne gezio gibi fln oldum. bu sırada annem bişeyler dio tabi. " yaaa arabanın üstünde unutup gelmişsin anahtarları bla blaaaa..." ben hala inanamadım görevliye teşekkür ettim fln ama şoktayım nasıl unuttum kocaman anahtarı diye. aradan 1.5 saatten fazla bi süre geçti ve arabamın üzerinde kocaman iki anahtar ve koca anahtarlıkla öööylece sallanmıştı. gayett rahat bişekilde biri alıp götürebilirdi arabamı. evimin anahtarı da yanına kar kalırdı!!!!!!   evimizin önü de gayet işlek bir cadde yani . o 1.5 saat içinde yüzlerce kişi geçmiştir ordan eminimmm!!!  
ben hemen indim aşağı hala kapı açıkmı diye ama kilitlemişler tabi....şükürler ettim hamdolsun dedim defalarca. ya alıp götürseledi eşime aileme ne diyecektim!!!!1 düşüncesi bile korkunç. hamdolsun ki bişey olmadan elime geldi anahtarım....
sonraaaa başka bişeyi daha kaybettiğimi farkettim. sık sık taktığım bileziğimi uzun zamandır aynı yerinde bulamıyordum. aradım taradım yok!!! öyle az bi değeri de yok hani... anneme söyledim. o daha bi dehşete düşürdü beni. artık orda duramadım eve geldim. aradım taradım.dualar ettim. şükürler olsun ki onu da hiç ummadığım yerden buldum. cidden bende erken bunama mı var yoksa!!!!   derhal kendime gelmeliyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder