13 Eylül 2011 Salı

Kolay Ötesi Pasta:)

Dün tüm gün evdeydim. Yalnızlığı seven biriyim aslında ama bazen böyle patlayacak gibi oluyorum. iyiki internet var blogları gezerek süper vakit geçiriyorum. çok da şey öğretiyor insana bu bloglar. Neyse.
yine gezinirken o blog senin bu blog benim, baktım heryerde yemek tarifleri pastalar fotoğraflar süper. bir de oruç olunca insan tamamdır gel de canın çekmesin. baktım hiç öyle uğraştırıcı şeyleri yapacak mecalim yok. bekarken sık sık yaptığım ve çok sevdiğim bu basit pastayı yapmak geldi içimden. dün birsürü blog gezdim ya, ben de aşka geldim ve yaptığım uyduruk da olsa pastayı fotolarla post haline getireyimdedim. bir heves işte:)))))  şimdi başlıyorum.
Öncelikle pasta için gerekli malzemeler (biraz reklam oldu ama neyse:)) fotoğraf aşkıma geldi:)
1 paket bitter çikolatalı puding
2.5 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı margarin
1 paket sade petit beurre bisküvi
1 paket kakaolu petit beurre bisküvi

Öncelikle pudingi sütle karıştırıp pişiiriyoruz. içine yağımızı koyuyoruz. (ben çok koyu çikolata sevdiğimden biraz da kakao ekledim. ama puding zaten bitter olduğundan eklenmese de olur)
bir sase bir kakao şeklinde devam ederek bisküvilerin arasına pudingi sürerek üst üste diziyoruz.
(puding soğumadan sürülmeli ki bisküviler yumuşasın)
daha sonra bu bisküvi kulesini yatay olarak borcama yatırıyoruz

bu şekilde devam ederek paketlerde 4-5 bisküvi kalınca bitiriyoruz.

kalan pudingi pastanın her tarafına sürüyoruz. ve yine her tarafını hindistan cevizi ile süslüyoruz.

1 saat kadar buzdolabında dinlendikten sonra 45derecelik açı ile keserek servis yapıyoruz.
afiyet olsunnn:))


şimdi ben kaçtım. kardeşim evde yalnızmış annem babaneme gitmiş hasta olduğu için. evisilip süpürüp doooğru anne evime:)) oruç olmasaydım kardeşimle pasta keyfi yapardık ama başka sefere artık.
byeess.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder