17 Eylül 2011 Cumartesi

Aşkım hastalandı:(((

dün bigüzel temizlik yapıyordum. evin işlerini halledim annem ve kızkardeşimle abimin eşine gidecektik. evleneli 7 ay oldu biz hala şöyle bi oturmaya gidememiştik. cuma gününe ayarladık. üstelik bunu ayarlayan da bendim. ev işi az kalmıştı tam wc yi hypoluyordum:)) sonra bigüzel süslenip annemi evden, kardeşimi dershaneden alıp gidecektik. kiiiiiiiiiiiiii zil çaldı. bi açtım aşkım gelmiş. ama ateşler içinde:((( hemen üzerini değiştirip yattı:( ben de doğal oarak eşimi bırakıp gidemedim. ama ennemin elinde tepsiler tatlılar fln var diye onu alıp götürdüm. kardeşim de dershaneden tramvayla geldi. ben 5dk kahve içip kalktım. şişesuyu aldım. bizim burda musluktan içiliyor sular ama bazen böyle mikrop olabiliyor diye şişesu aldım marketten ekmek fln. eczatenden ateşölçer aldım. geldim ki aşkımın karnı acıkmış mutfaktaa. hemen hazırladım sofrayı. biraz da beraber uyuduk. ben akşam için yemek hazırladım. hülyalara gidecektik akşam. oraya da gitmedik. gecenin bi yarısı geçen düğününe gittiğimiz arkadaşı aradı. gelinliği kiraymış ve onun teslim edilmesi gerekiyormuş. bu sabah da balayı için yola çıkacakları için eşimden rica etti. onun da işi yoğun olur haftasonları. ben bırakırım aşkım dedim. şimdi oraya gidiyorum. ordan da anneme uğrarım. dün verdiği mamaların tabaklarını vereyim. kardeşimle de okul alışverişi yaparız. kayınvalidemler termal tatile gittiler:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder