7 Eylül 2011 Çarşamba

aylaaaar sonra yeniden merhabalar:))

inanmıyorummm. Tam 5 aydır girmemişim bloguma. aslında ilk zamanlar sürekli denedim ama o zamanlar blog yasağı gelmişti herşey karışıktı falan ilgilenemedim. daha sonra daaaaaaaa hayatım öyle bir maratona girdi ki. bloga zaman ayıracak vakit bulamadım. çünkü ben ev-len-dim::))))  evettt evledim hem de 3 ay bile geçti üzerinden. rtüya gibiydi herşey. o günlerimi anlatamadığım yazamadığım için üzgünüm ama çok da gerek yoktu zaten. hepsi teker teker hafızamda. mutluluğumu paylaşmayı isterdim tabiki ama dediğim gibi imkanlar elvermedi.
şimdi bu satırları kendi evimde mutlu yuvamda eşimin bilgisayarı ile yazıyorum. herşey gönlümce oldu çokşükür. defalarca  maşallah diyorum ve darısı isteyen herkesin başına diyorum. çok ama çokkkk sıkıntılı günler geçirdim. onca şeyin ardından bugünlere kavuştuğumu gördüğüme inanamıyorum. hamdolsun şükürler olsun. Rabbim kiimseye yaşatmasın, hepimizi beterlerinden korusun, bugünlerimizi aratmasın inşallah. hemen bloglarda gezintiye çıkmak istiyorummm. ben geldim artık buralardayımmmm. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder