15 Eylül 2011 Perşembe

Benim tarifmi bana sattılar:D

iki gün önce yayınladığım kolay ötesi pastamın aynısının tıpkısı dün bana mesaj olarak geldi:)) turkcell hanımlar klubü üyesiyim. hergün bir yemek tarıfı, pratik bilgi moda bakımla ilgili mesaj gelir. dün bi baktım benim bi önceki posttaki tarifim aynısını göndermişler. isabet oldu dedim ben daha diki gün önce yapmış yayınlamıştım bu tarifi:) fakat onlar isdmine "çizgili pasta" demiş. bu isimi de tuttum:))
neyse dün kuzenim sevimciğimin bağına gittim. şulecim götürdü. bu arada çooook güzel bi haber aldık. sibelcim hamileymişşşşşş:)))) eh artık 2. sınıfa giden bi kızı var. ikinci bebeğin vakti çoktan gelmişti:)) inş bu erkek olur. tabiki ennn önemlisi sağlıklı olması:) sonra ordan bağımıza geçtim. aşkım geldi yemeğimizi yedik  bağ buzz gibiydi. evimize kaçtık hemen. yağ mantısı yedik yedik yuppi:)) şimdi bi duş alıp annemle perşembe pazarına gidicez ilk defa:) hadi hayırlsı. belki ordan yasemine geçeriz. öpüldünz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder