6 Ağustos 2012 Pazartesi

Park Yatağımız

Her hamile anne adayı gibi ben de bebeğimin ilk günlerinde yatacağı yatağı seçerken kararsızlığa düşmüştüm. sepet beşik miii park yatak mı. ilk önce park yatağa hiç içim ısınmamıştı. süslü püslü cicili bicili dantelli sepet beşiklerden alacaktım. ne de olsa mobilyamız vardı daha sonra kendi odasına geçecekti. ama sonra düşündüm taşındım. en fazla 6 ay yatar onda dediler. o kadar küçükken kendi odasına geçirmeye cesater edemeyeceğimi düşünerek park yatakta karar kıldım. inşallah doğru karar vermişimdir.kraft'ın pembe gri park yatağını aldım ama süssüz olmasın istiyorum. o naylon kumaşları fln kapansıs süslensin diye aynı sepet beşikler gibi kenarı dantelli incili taşlı bişeyler yaptıracağım inşallah. şimdiki hali böyle. süslenince yine foto eklerim inşallah o zamana doğurmazsam:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder