6 Ağustos 2012 Pazartesi

Kaldı 3 hafta:S:S

an itibarı ile 36. haftama girmiş bulunmaktayım. çok az kaldı çokk. karın ağrılarım da artmaya başladı şaka maka:S dün akşam bağda öyle ağrıdı ki heralde doğum yakın dedim:S eve gelince geçti ama çok şkür. insanın aklına binbir türlü şey geliyor. acaba hazır mıyım. ya şimdi aniden sancım tutsa ne olacak??? çantam daha çok eksik. bi bebeğime hastane çıkışı bide kendime pijama çorap koydum sadece. ha bi de soda koydum ama verip vermeyeceğim meçhul...  bebek bezi emzik havlu peçete makyaj malz ayna foto makinası lansinoh soğan! sabun v.s aklıma gelen eksiklerim. bugün çıkıp almak istiyorum ama hiiiiiiç halim kalmadı. bütün alışveriş enerjimi sanırsam duvar kağıdında harcadım. ama içime de sindi.
şimdi bi halı almam gerekiyor odaya ama hiiiiç öyle mağaza mağaza dolaşasım yok. pilim bitti. hele ki arabaya inip binmek bana eziyet resmen. bebeğim de araba seyahatlerini sevmeyecek mi acaba... neyse.
bugün park yatağı süslemesi için Nuran hanımı çağırdım. o gelip bakacak beraber bi tasarım belirleyip kumaş ve malzemeleri almaya gideceğiz. bi ara vazgeçmiştim öylece pembe gri kullanayım demiştim ama arkadaşlar gaza getirdi. süslensin güzelce ilk çocuğun fln filan:) tamam dedim süsletiyorum kesin:))) hayırlısı.
K.babam hala hastaneden çıkmadı 20 gün oldu. ben doğum yaparsam nolcak bilmiyorum. ama içmden bi his bayramdan önce doğurmam diyor inşallah doğru söylüyordur:))
2 gün önce de doğumgünümdü. aşkımdan yine ses çıkmadı akşama kadar. yine unuttu demiştim. ama gelip aldı beni. iftara dışarıda yedik eskihan da. güzel bi çiçek yaptırmış. bide kolye almış canım:) başbaşa ikinci doğumgünüm. inşallah seneye bide yanımızda ufaklığımız olur:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder