13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bayram Sonrası Mı Gelmeye Karar Verdin Güzel Kızım:)

Bugün yine nst vardı. sancı çıkmadı ve doktorum bayramdan sonra gel dedi:D nasıl yanii oldumm. e daha 3 gün önce bana demişti ki bu haftaiçi büyük ihtimal doğar dedi hatta haftasonu bile olursa gel hemen demişti. bizde telaşla bebek kurabiyelerimizi çikolatamızı sepetimizi kutularımızı sipariş vermiştik. hatta bugün korkuyla gittim hadi doğuma derse diye. bide muayeneden bahsetmilti çok korkarak gitmiştim. ama maşallah pek bi gülerek karşıladı beni. bayramdan sonra gel dedi. e dedim böyle böyle demiştiniz. bu sefer sancı ıkmamış dedi. geçen sefer de çıkmamıştı ama muayene sonrası korkutmuştu erken geliyor diye. hayret dedim. tabi sevindim de. bayram sonrası daha rahat olabilir benim için. hayırlısı tabi.
bu arada ufak bi kaza geçirdik hastanenin önünde. daracık yolda karşıdan araba geldi. ve bi hışımla yanımızdan geçmeye çalıştı. tabi yol dar olduğu için sığmadı ve bizim arka tamponu da aldı götürdü resmen. Haydaaa al başına belayı. polisler fln geldi. ammahtan annem yanımdaydı benimle o ilgilendi. eşim arabayı halletti. neyse ki çok sorun yok. olan kayınvalidemin arabasına oldu...
birazdan eşimle iftara gidiyoruz. iskender yiycez:))) hadi hayırlısı. bebeğim ne zaman isterse o zaman gelir:)))) o postu ne zaman yazacağım acaba. bebeğim aramıza geldiiii diye.  yalnız hala bebğim diyorum çünkü hala bi ismi yoooooooooookkk:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder