11 Ağustos 2012 Cumartesi

Bebeğim, biraz daha bekle lütfen...

2 gün önce doktor kontrolüm vardı. 36 hafta 4 günlük bebeğim. en son 3 hafta önce gitmiştim ilk kez NTS ye bağlanmıştım ve biraz sancı çıkmıştı. iki gün sonraki NTS ise normal çıktığı için ben yine tamgaz devm ediyordum hazırlıklara. Çarşı pazar, hatta doktordan 1 gün önce arabamı kullandım yine hemde tunahana fln gittim taa. neyse. son kontroldeki NTS de normal çıktı aslında. ama doktor muayene edince ultrasondan fln bakınca telaşlandırdı bizi!! karnım çık gerilmiş, aşağıy ainmiş, karnın üst kısmı boşalmış yumuşamış. ve en önemlisi bebeğimin başı doğum kanalına doğru girmiş:S:S çok ayakta durma, yat dinlen, pazartesi yine gel dedi. görünüşe göre çok durmaz bebek yakında doğar dedi!! haftasonu bile bişey olursa gel dedi!! bugün cuma.. her an tetikteyim. ama henüz 36 haftadayız:( ve henüz 2.850gr bebeğim... ve ayrıca kayınpederim dün çıktı hastaneden. eğer bugün yarın doğarsa işler karışacak. inşallah bekler de bebeğim bayramdan sonra doğar hayırlısıyla.
her an tetikteyim yani. ve hazır hissetmiyorum kendimi. hemen bebk şekerlerimizi hallettik. valizimi hazırladım, evi toparlıyorum. gel de dinlen.... hayırlısı olsun. sağlıkla sıhhatle kolaylıkla hayırla doğ da bebeğim, herşeyin hayırlısı. dua bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder