20 Ağustos 2012 Pazartesi

Hamileliğimin Son Günlerinde Ben

o uğuzuuuuun gibi görünen 9 aylık süreç bitiyor. sadece günler kaldı. ve ben hem üzülüyorum, hem seviniyorum, hem heyecanlıyım, hem meraklı, hem endişeli, hem umutlu.... Ne ararsan var bende. Biçok şeyi özlemiştim, biçok şeyi de özleyeceğim .

Özlediklerim...
Topuklu Ayakkabı Giymeeekkkk
Daha 1 kere giydiğim o çokk sevdiğm incecik elbiselerimi giyebilmeekk.
Yatağa hooop diye atlamak, sağdan sola rahatça dönüp uyuyabilmekkkk
Çorap ve ayakkabıyı rahatça giyebilmek
Yere düşen bişeyi kolayca eğilip alabilmek
Dolabın üst kısmındaki şeylere korkusuzca uzanabilmek
Burnum kurumadan ve tıkanmadan rahat nefes alabilmek
Kalp sıkışması, çarpıntı, mide yanması gibi şikayetler olamadan yaşamak
Soluk soluğa kalmadan onlarca merdiveni koşa koşa çkabilmek
Her duştan sonra çatlak kremi sürmek zorunda kalmamak
Doyasıya bir paket cipsi bitirmek:)))

Ve Özleyecekerim..
Bebeğimin ilk kıpırtıları, hareketleri, elimi koyduğum yere tekmelemeleri...
Ultrason kontrollerinde bebeğimi görebilme heyecanı
Hamileyim diye dikkat edip sağlıklı beslenme çabalarım
"ayy ne kadar kilo almışın, ama çok yakışmış" "Zaten güzeldin daha da güzelleştin" "hamilelik sana çok yakışmışş" cümleleri
"Aman sen hamilesin al bi parça tadına bak, hamilesin sen otur ayağını uzat" gibi pofpoflamalar
Tontiş ayaklarım:)) (evet bu dev ayakları özleyebilirim)
Aklım estiğinde başımı alıp dışarı çıkabilmek, özgür takılmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder