20 Ağustos 2012 Pazartesi

İki Kişilik Son Bayramımız:))

Herkese mutlu bayramlarrrr. Ramazan geldi geliyor derken geçti gitti bile. Hamdolsun hayırlısıyla bayrama ulaştırdı bizi Rabbim. Kızım bizi biraz korkutsa da annesinin sözünü tuttu. Bayramı da annesinin karnında geçirip öyle dünyaya gelmeye karar verdi sanırım:)))  (aman maşlh diyim daha iki gün bayram var:)))  Benim içime 24 Ağustos Cuma günü doğacak gibime geliyor. ben öyle istiyorum en azından:)) çünkü daha öncesinde doktorumuz burada yok. bayram izninde. Aslına bakarsak ormal beklenen tarihimiz 2 Eylül. 24 Ağustos bile erken gibime geliyor. Ama ben artık yavaş yavaş hazırım diyebilirim. MErakla bekliyorum neler yaşayacağımı. Rabbim kolalıkla sağlıkla kucağıma almayı nasip eder inşallah...
Bu arada hala bebeğim, kızım fln diyorum farkettiysen. Çünkü hala bi ismi yoooooooooooook:((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder