25 Ekim 2010 Pazartesi

Misafir-ders-yorgunluk-belirsizlik-umut-dua

İki gündür temizlik, pasta hazırlıklar sürüyordu. Yeni perdemiz de geldi ve odanın dekoru tamamlandı. Herşey hazırdı akşam için. Kuaföre gidip sade bir at kuyruğu yaptırdım. Eve geldim işler bitmemişti. Tabaklar, çanaklar, meyveler, çerezler hazırlandı. Sabahşarza koyduğum foto makinası ve kamerayı da hazırladım. Geldi misafirler ve maraton başladı. Kuzenler sağolsun çok yardımcı oldular, sayelerinde çk da yorulmadım. Yeni ciciler geldi, fotolar çektik. Güzel bir akşamdı. Sadece kuzumun eksikliği hiç içime sinmedi. ama kısmet napalım. herkes gitti ve ben yine pc'mle, maillerimle başbaşa kaldım. Neymiş ingilizcem çok eksikmiş. Profesyonel bulamıyorum ne yapabilirim acaba??? Ayrıca uzattıkça uzatıyor hocam. bugün son gün olmasına rağmen hala teslim edemedim. dşg den sonra basıma girecekmiş çünkü kitaplar. o zamana kadar düzeltebilirmişim yazımı... artık şaşırmaz oldum. yine yola gidebilirm grndmther la. sıkıldım ama ben ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder