15 Ekim 2010 Cuma

Herşey mi son güne bırakılır!!

Dün gece yine fenaydım. Uykusuz geçen, deli gibi dakikaları sayan, bir an evvel bitirip mail ile yollamaya çalışan, beli ağrıyan, üşüyen, acıkan, bilgisayara bakmaktan gözleri fecii acıyan ve kıpkırmızı olan, ne vardı sanki iki gün önce başlasaydım diyen, nolur son gün yarın olmasın ertelensin diye dualar eden, maile gelecek cevapta fırçalar geleceğini düşünen, başkaları nelerle uğraşıyor kendine bak diye diye üzülen... bir ben vardı.
Sabrettim, sabrettim ve yine sabrettim. Hemen mail yolladım ve gecenin bir yarısı uyuyabildim. sabah canım arkadaşım hasta olduğu için onu ziyarete gittim. geldiğimde yengem vardı, yemeğe kaldı. az önce mailime baktım. Son gün bugun değilmiş, ertelenmiş:DD çokşükür dedim. ve bloğa daldım. ama sıkıntılar bitmiyor. en geç 28 ekimde halletmem gereken kontol işi, bana özel bi durum olan kayıt işlemini yeniletmemek için bir an evvel halledilmesi gerekiyor. ama okula gidemiyorum:((( hayırlısı olsun. bir sorun çıkmadan çıkışımı elime alayım inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder