26 Ekim 2010 Salı

Kına Gecesi Dönüşü İş Başvursu Hazırlığı

Dünkü misafirlerden sonra sabah temizlikle açtık gözümüzü. komuşular geldi sürekli. sona caanım arkadaşım, dert ortağım herşeyim bitanem geldi. yine dertleşme seanslarımızdan birini gerçkleştirdik. geleceğe dair umutla hayaller kurdk. yarın okula gidiyoruz. ve akşam geç gelen haberle kendimi kına gecesinde buldum. şipşak hazırlandım ki kendimle gurur duydum. kına gecesi güzeldi. mekan ev değil, otel salonuydu. bikaç ay öncesine kadar kesinlikle ev kınasını seven ben, salonda yapılana da sıcak bakmaya başladım aslında. evet evdeki kınalar daha bir samimi oluyor, sıcak olyor, geleneksel oluyor ama yorgunluğu, kargaşası ve evin savaş alanına dönmesi yanına kar kalıyor. imkan varsa salonda kınaya ısındım. tabi öle dandik biyer olacaksa olmasın daha iyi. bugünkü gibi kolonsuz, ferah, dev kristal avizelerle donanmış, modern biyer olmalı:) başka bi arzumuz:) yaşayıp göreceğiz inşallah...(yarın iş başvurusuna gidiyorum. dualarınızı bekliyorum nooolur. uzun zamandır beklediğim, çook istedğim bir iş. inşallah şans bu sefer bana güler, şu sıkışık zamanımızda occa sene okuduğumun karşılığını alıp işe başlarım, kendi paramı kazanırım da aileme bi nebze olsun yardım edebilirim inşallahhh. amin...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder