24 Ekim 2010 Pazar

Gecenin 3buçuğu. Ve hala ders başındayım...

evet üşenmedim bu yoğunluğumun arasında buradayım. Çok bunaldım biraz olsun rahatlamaya ihtiyacım var. Gerçi klavyede yazmaktan parmaklarım kollarım ağrıdı ama olsun. Burda yazarken ağrımıyo ehuehueeh:P yeter mi acaba artık bu gecelere kadar ders olayı. Tam 5 aydır mezun olmak için çabalıyorum gece gündüz, ama hala olamadım. Aslında prosedür olarak son 1 haftam kaldı. Mezun oldum oldum. Daha da gitmem okula falan. Yarım çook önemli günlerden biri. Birdürü birsürü misafir gelcek. ciciler giycez yine süslencez. Bugün paso temizlik, pasta yaptım zaten. Abim kapıyı üstüme kilitleyip gitmiş iyi mi:D evde de anahtar bulamadım. kaldım öylece köle gibi çalıştım tüm gün. Şimdi de dersim varrr. Sabah yapamadım tabi yine kaldım bu saate. Ama mecburdum napiim. Neyse ben artık uyusam iyi olacak. Yarına çook enerji lazım. Hocama mail de yolladığıma göreee. hadi bana Baş başş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder