15 Aralık 2014 Pazartesi

Hava aldık:)

son günlerde bıcırığımla pek anlaşamıyoruz. yine yemek muhabbeti çorap giymeme pantolon çıkarma üzerini ıslatma kıyafet giymeme koltuklarda tepinme masa üzerine tezgah üzerine tırmanma... bunlar hep olan şeyler ama işte bazen sabır zorluyor.. dün pazardı ve tüm gün evdeydik. babamız biraz hasta.. çok bunaldık. biraz hava almanız gerekiyor demişti eşim.. o yüzden bugn hava aldık:))

dünden temizlik işlerimi hallettiğim için bugn kendimi dışarı atmak geldi içimden. alışveriş yemek planlıyordum ama.. kızım balkonda bisikletini görünce yaz günleri depreşmiş olacak ki üzerine çıkıp oturmuş ve öylece bekliyordu buz gibi balkonda:))  hadi parka gdip bisiklet sürelim dediğimde hiç ikiletmeden gitti ıyafetini ayakkabısını montunu giydi :)

parkımızda iki tur sürdükten sonra diğer caminin ordaki parka gittik. salandı döndü kaydı tahtaravalli bindi.. iki ay küçük erkek çocuğu da vardı. bu soğukta sadece iki çocuk parktaydı tabi:)) yanındakini annesi sanmıştım ama bakıcısıymış. çok ilgili güler yüzlü nasıl seviyor çocuğu oyunlar yapıyor cevizli yoğurt yediriyor bir yandan.. biraz muhabbet ettik.. o çocuk çok şanslıymış dedim gerçekten. herkese böyle candan bakıcı nasip olmaz.. maşlh

sonra kızımla üşüyüp marketten alışveriş yapıp eve geldik.. (arabamın plakasını takmaya çalştım ama yine olmadı. 15 gündür plakasız geziyorum))  meyveli yoğurt ceviz ve fıstık yiyip bilgemi uyuttum.. evet bu gıda tüyolarını bakıcıdan aldım:))) çünkü baktığı çocuğu 6 ayda müthiş büyütmüş dediğine göre.. neyse...

yarın büyük gün mü acaba... raporu almaya gideceğim.. sonrasında da ya bir yada iki cihaz almaya....  hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder