24 Aralık 2014 Çarşamba

Giyinmek İstememe Sendromu

iki yaşını çoktan geçtik. 28 aylık olduk..
iki yaş sendromu dedim, yaz aylarında hava sıcaktı ondan dedim, belki kıyafeti rahat değildir dedim... ama yok.. hala geçmedi hala atlatamadık bu durumu... ne giyinmeyi ne soyunmayı seviyorsun... her dışarı çıkmamızda olay oluyor. mutlaka geç kalıyoruz.. sadece ben değil, babanla ikimiz bile seni yenemiyoruz. hatta kurban bayramında ben, baban, babannen üçümüz seferber olmuştuk da mmkün değil giymemiştin bayramlıklarını.. deden de hayretle bizi izlemişti.. ben sinirden gülme krizine girmiştim belki yarım saat boyunca durmadan bi güldüm kahkahayla, bi ağladım hıçkırarak...

bu sabah burcu teyzene giderken de aynı şeyi yaşadık. dün akşam halana giderken de babanla seni giydiremedik... az ince akşam yemeğini de yemedin.. burcu teyzen bi umutla sırf senin için pırasa yapmış.. yemedin..Bugün toplamda 1 yumurta, 1 süt dilimi, 1 dilim kıymalı pide, yarım paket kakaolu süt ve bikaç lokma da patates yedin.. Neredeyse bir öğünlük yemek bunlar.. süt peynir zeytin yoğurt asla yemiyorsun.. her gecen gün büyümek yerine sanki küçülüyorsun.. konuşma tuvalet eğitimi yemek uyku giyinme.... herşeyin problem.. beni çok ama çok ama çok üzüyorsun, yoruyorsun, endişelendiriyorsun..hemde çokk

hep kendimi suçluyorum.. hatayı kendimde arıyorum.. acaba ben neyi yanlış yaptım da böyle olduk.. en güzel günlerimiz geçiyor ve ben bugünleri böyle hatırlamak istemiyorum

istiyorum ki buraya senin ne kadar sevimli olduğunu, hangi şarkıları söylediğini, nasıl şirinlikler yaptığını, tabağındakileri bitirip anne bidahaa dediğini falan yazmayı hayal ediyorum.. ama hiç alakası yok yaşadıklarımızın.. hep stres sıkıntı üzüntü yemek sendromları, ister istemez başka çocuklarla kıyaslama ve hüsrana uğrama..

oysa ilk altı ayın ne kadar güzeldi.. eğlendik güldük sevindik, emiyordun, hastalanmıyordun, sennle geziyorduk kar kış soğuk demeden, gelişimin iyiydi... sonra ne oldu da herşeyinle "zor" bir çocuk oldun?

şuanda sen uyuyorsun. baban da gelmedi yemeğe. ben ağlıyorum..

Umuyorum ki en yakın zamanda seninle geçirdiğimiz güzel günlerimizi, anılarımızı yazacağım güler gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder