24 Aralık 2014 Çarşamba

Dün başladım yeni hayatıma...Sonuç:hayal kırıklığı...

Son zamanlardaki postlarıma baktım da.. hep bahsetmişim artık beni çok rahatsız ettiğinden.. bütün doktorların son çare dediğine artık mecburen boyun eğdim ve kullanmaya karar verdim.. mecburdum.. eşim için. kızım için...
karar verme süreci rapor alma araştırma derken.. siperişi verdim ve geldi.. hemde çift taraflı.. dün aldım.. taktim ve...

işte o andan sonra oh be dünya varmışşş neden bunca sene kendime eziyet etmişim diyeceğimi hayal etmiştim... ama olmadı.. bu da benim derdime çare olmadı... efendimli hayata devam.. sabırla iki gündür deniorum ama maalesef moralim bozuk. hayal ettiğim gibi olmadı.. tabiki fark var ama verilen o kadar paraya, çektiğim ağrıya, verdiği rahatsızlığa değecek kadar asla işimi görmedi..

artık bu konu burda kapanır.. son çareyi de yaptığıma göre.. gerisini yaşayıp göreceğiz.. en azından zor zamanlarında imdadıma yetişir umarım...

(cumaya kadar süre verdiler.. istediğim gibi küçük ve kahverengi kapaklı değildi.. ilk gördüğümde zaten moralim sıfırdı.. kullanınca da moralimi dzeltmedi.. daha küçük ve koyu olması için 3000 civari fark istediler!!! gereksiz gördüm.. bu şeskilde devam sanırım...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder