12 Aralık 2014 Cuma

Aşkim ameliyat olacak mı??

Dizine 6 yıl önce takılan platin yüzünden 15 gün once çok ağrı çekti doktora gitti. ameliyatla alınması gerekir demişler.  dün kuzenin düğününü atlattık.. ameliyat olacaktı ama artık ağrı kesildiği için erteledik galiba.. hayırlısı ne zamansa..
bugn ev talan haldeydi. üst komşum yasemin geldi:) ama kusura bakacak değil artık daha samimiyiz:) pijamayla otudum yanında:) yaren 11 aylık hafiften yürümeye başlamş maşlh. kızım 1 yaşında iki üç adım atmaya çalışıyordu. 13 aylıkken yürümüştü. 

konuşmasında ilerleme var ama hala eksik...

anne bak( iki kelimeli cümlelere 26 aylıkken başladı)
anne ışığı aç (yine 26 aylıkken üç kelimelere geçti)
tu (evet tam 26 aylıkken sonunda blablablaa yerine su (tu) demeye başladı:))

suan 27 aylık ..

ama hala derdini anlatmak için konuşması yetersiz.  buna da şükür.

belki 6 aydır tuvalet eğitimine başlamaya çalışıyorum. ama yok. klozete oturmak istemiyor. korkuyor.. zorlamak da istemiyorum asla.. kişilik gelişimi için çok önemli süreçmiş tuvalet eğitimi:) tecrübeli annelere sorarak halletmeye çalışıyorum şuan beze devam. kış olmasa çabalayacaktım ama hava soğudu. tam 2.5yaş olsun.. inşallah artık kesin kararlılıkla bezi bırakacağız. yine kış şubat ayına geliyor ama bakalım. hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder