18 Nisan 2016 Pazartesi

Yine şüpheli gunler:)

Aylarrrdir hatta belki senedir kafami kurcalayan bir diger konu da maglum kardeş meselesi:) en basindan beri arada 4 yas ideal diye dusunuyordum. Suan kizimin 4 yasina 4 ay kalmisti ve hala kardes yok:)
Bu konuyu dusunup duruyorduk. Babamizn dogumgunu gecti. Sonra 1 nisan da benim liseden arkadaslar geldi oturmaya. Yaş geciyor ne bekliyorsun fln muhabbeti sonrasi kararimi verdim. Sonrasinda 3 gun gecikme olumca beni bir merak saldi. Test yaptim ve negatif cikti. 7 gun oldu hala gelmemisti. Yine test yaptim ve yine negatif.  Suan 9 gun gecikti ve ben bugn kan vermek istiyorum kesin sonuc icin. Hakkimizda hayirlisi olsun insallah gonlumize gore:)) ruyamda da suheylanin oglu gibi sari bir oglum oluyordu. Hadi hayirlisi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder