18 Nisan 2016 Pazartesi

Veeee 2. Kez anne oluyorum:)))))

Evet kan tahlili yaptitdim ve sonuc pozitiiiiiiff:))
An itibari ile ögrenmis bulunuyorum. Nasil  olacak neler olacak bilmiyorum ama merakli bekleyiş basladi:) insallah guzel gunler bizimle olacak.
Saglik ocagini aradim ve 12 13.30 arasi ogle paydosu oldugunu ve zaten kan tahlillerinin sabah 11 de bittigini soyledi. Artik 9 gun gecmisti ve iki.negatif test sonrasi kesin sonuca ulasmak istiyordum. Bilgemi kreşe biraktiktan sonra melikgazi hast gittim. Kan verdim. Ben ertesi gun belli olur zannederken 1 saatten sonuc cikar dedi. Heyecanlandim:)) anneme gittim bu surede. Kahve ictik muhabbet ettik. Tabi hicbirseyden haberi yoktu. Kesinlesmeden soyleyemezdim:)) 2 de annemden kalktim ve sonucu aldim. Sekreter bayan gulumseyerek pozitif dedi. Saskinlikla wallami demişim😁 beta hcg 269.60 pozitif yaziyordu. Tekabulune baktim 4 5 veya 6 haftaya da uyuyordu cikan deger:) tahminimce 5 haftalik. Doktora gorunmem gerekecek. Kese de bebek de saglikla cikar kalp atislarini da duyarsak hayirlisiyla. Heyecanli maraton beni bekler:))
Tekrar anne olmak eski gunlerdeki.gibi bebekli gunler :)
Bilgem kuzum yavrum ilk goz agrim abla mu olacak yani simdi. Aglarimm.
Aslinda ben gunlerdir kendimi hamile modunda goruyordum. Karnimda tuhaf agri vardi. Zonklama tarzinda hafif. Ve hissediyordum. Sık wc cikma (ki bunu gecen hafta annem de farkedip bebekten suphelenmisti:) cok acikiyordum normalden fazla. Ve gecikme de olmustu zaten.  Badem findik yemeye basladim yogurt sut moduna girmistim. Folik asite de 1 ay once baslamistim ama hic duzenli icmiyordum. Ama 2 defa eczane testi negatif cikinca o kafadan cikmistim. Cips fln bile.yedim bolca:((  artik kandan bakildi ve kesinlesti. Hamileyiiimm:))
Cok farkli.duygular:) biran once askimin eve gelmesini ve ona haber vermeyi bekliyorum. Tepkisini merak ediyorum:))
Cok heyecanli mutlu ve merakliyim. Insallah hayirlisyla öncelikle saglikla bebegimize kavuşuruz.
Tahmini aralik 2016 gibi 2 cocuklu hayata baslayacagiz sanirim:))
Gelismeleri.yazmaya calisacagim insallah.
Bu duyguyu ikinci defa yaşatan Rabbime sukurler olsun. Isteyen herkese nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder