21 Nisan 2016 Perşembe

Ilk doktor muayenesi

Bugn minigimizi ilk defa gormek icin doktordan randevu aldik. Ennerken saat 13 de varmis. Randevumuzu aldik. Kizimla hastaneye gittik. 4 yil sonra yeniden ayni hastane ayni koridorda ayni heyecan icin beklemek. Bu sefer yanimda kizimla beraber:) sonra babamiz da geldi. Sira gekince elif hanim odasina cagirdi. Sikayetimi sordu:) bende test sonucundan bahsettim gormeye geldik dedim. Tartildim. 58.450 gr ciktim:)) sonra ultrasonla bakti ama goremedi:(( kan degerimde kac ciktigini sordu. 260 kusur dedim. 3000 lerde olunca gorebilirmisiz. Yoksa nirmal sartlarda 6 haftalik hamile gorunuyorum. Ama kese bile gorunmedi:( tekrar kan tahlili istedi. Eger degerler yukseldiyse hamile oldugum kesinleşecek. Kan verdim. O sirada bestenin kalbinde aciklik oldugunu ogrendim:( gayet basit biseymis gibi pat diye soyledi eşim. Cok uzuldum. Insallah onemli bisey degildir.
Hastaneden akrabaya gittim umreden geldigi icin. Hediye aldim. Ordan komsu oturmama gectim. Anneme hicbisey demedim. Kesinlesince haber veririm ins.
Sonucu telefonla ogrenebilirsiniz demislerdi. Aradim ama hala cikmamis sonuc dediler. Ogrenemedim hala. Eşim is cikisi hastaneye ugrayip sonucu alacakti ama sagolsun okey sevdasi. Hala okeyde. Gecenin 2.27si olmus saat. Hala eve gelmedi.. bende icimi buraya dokmek istedim
Yarin hayirli sonuclar aliriz insallah. Karnimdaki agri korkutuyor beni ama. Hayirlisi

1 yorum:

  1. http://minebblogu.blogspot.com.tr buda benim blogum , okuyup beğenip takip ederseniz çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil