18 Nisan 2016 Pazartesi

Kreş Günleri

Ilk gunumuzu kazasiz belasiz atlattiktan sonra 24 subat 2016 da yine gittik kreşe. Normalde haftanin 3 gunu pzts cars cuma gidiyor. Ama alismasi acisindan ilk gunler her gungelsij dedi ogretmenimiz. Yine gittik ve sorunsuz girdi ogretmeniyle sinifa. Ben yine bekledim biraz kameradan izledim. Yemek yediler sinifa gectiler. Beni yine gordu koridorda. Orda oldugumu bilmek ona guven veriyordu. Sonrasinda daldilar oyuna derse. Danisma da oturan ogretmen isterseniz beklemeyin bi sıkinti yok dedi. Ogretmenini aradi sordu bilge gayet iyi dedi. Bisey olursa sizi arariz dediler. Ve ben aklim prda kalsa da dualar ederek kreşten ciktim. Cooook farkki bir duygu. Elim ayagim boşalmiş gibi yapayalniz gibi onu orda birakip kacmis gibi. Fena diygular icindeydim. Aglamak istiyordum. Acaba daha kucuk mu beklese miydim orda birakmasa miydim. Sonra krndime geldim ve bilge mutlu gidiyor aglamiyordu. Sorun olsa gondermezdim zaten birseyler ogrenir arkadaslik edinir iyi vakit gecirir diye kendimi telkin ettim ve arabama bindim.  Napsam nereye gitsem eve mi anneme mi derken kendimi annemde buldum. Parktan geri cikarken kaza yapiyordum nerdeyse. Anneme gittim ve o da tuhaf oldu. Kuzumm ozledim okullu mu olduu fln tuhaftik ikimiz de:) onun sohbeti varmis zaten cok durmadim. Yarin da kursa pasta yapip goturecrkmis. Soslu kek yaptik ve o sohbete gitti ben de hala eve giresim yoktu bilge yokken ev bombostu. Kayseriparka gidip bilgeye okuk kiyafetleri aldim. Ve okuldan alma saatim gelmisti. 3.30 ciktim ve kresten kuzumu aldim. Bi sorun olmamis coksukur guzelce durmus yavrum. Cikista yine parka gittik. Biraz serindi ve usudu kizim. Bide kum islakmis camur gibi onunla oynadi subat gunu. Neyse. Ertesi gun hastalandi ve okula gondermedim.
 Cuma cumartesi pazar okula gitmedi. Pazartesi gunu hastaligi daha iyiydi ve ben yine kreşe goturmek istedim. Evden bile cikmak istemedi. Bi sekilde krese kadar gittik ama o da neee. Guzelce okula giden ilk gun bile ses etmeyen yavrum mumkun degil kapisindan bile girmek.istemiyordu bugn. Sumeyye ogretmen geldi ikna edemedim bilge ogretmeni cagirdilat o bile.ikna edemedi. Kuzum agliyordu etwgimden cekiyordu eve gidelimmm diye. Kiyamadim ve tamam dedim.israr etmeyelim. Ogretmenleri de nazar oldu dediler. Cok sasirmislardi cunku bu kadar sorunsuz uyum saglamasina:)) neyse eve geldik. Ogun gitmedi okula. Ama sonraki gunkerde en ufak sorun yasamadik sukir. Severek gidiyor kreşe. Sadece wc gitmek isyemiyor ogretmeniyle. Simdiye kadar 1 kere yapti okulda oda cok sıkiştigi icin heralde ogretmeni ile wc gitmeye.ikna olmus. Bir de hic konusmuyor diyor ogretmenleri. Alisacak zamanla insallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder