1 Temmuz 2012 Pazar

Yine Bir Pazar...

Yine bir pazar. Aşkım uyuyor ve ben sabah sabah blog ziyareti yaptım. Artık iyice büyüyen karnım sebebiyle çok zor geçmeye başladı gecelerim. sağ tarafımdan sola dönerken bile zorlanıyorum. yaklaşık 19 kilo daha üzerime bindiği için sürekli tek tarafımda yatarsam bacaklarım çok ağrıyor. sık sık değişimle uyuyabiliyorum ancak ve bu da çok sor oluyor. geceleri defalarca da lavabo için ve susadığım için uyandığımı sayarsak da toplam ne kadar uyuyabildiğimi tahmin edersiniz. neyse kızıma kavuşmaya az kaldı. inşallah huzurlu  sakin bir bebek olur da o doğunca düzene girer herşey. bakalım göreceğiz.
bugün pazar, aslında çok kıymetli bu pazarlar benm için. ramazan gelmeden oda hazırlıklarını bitirmek istiyorum ama nafile. hala bi duvar kağıdı seçemedim. benim çoooooook istediğim kelebekli modelden stoklarda bulunamıyormalesef:((( artık çok da içime sinmeyen bi kağıtta karar vermem gerekiyor. zaman azaldı. tahminimce bu haftaiçi mobilyamız gelir. sipariş vereli 1 ay oldu tam. hayırlısı. bide herkes artık valizini hazırla nolur nolmaz diyor:S:S güzel bi çanta bulup içini güzelce yerleştirmem gerekiyor. bir de bebeğimin hastane setlerini yıkayıp ütüleyip hazırlamalıyım..... çok iş var
ben biraz daha uyumaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder