21 Haziran 2012 Perşembe

İşte Kızımın Mobilyası ve Aklımdaki Duvar Kağıdı Seçenekleri

İşte bebeğim için seçtiğim mobilyalar bunlar. Sedefli krem boyalı MDF, üzerinde dore simli fiyonk detayları var. Kulplar da fiyonklu. Yatak kısmı ayakucundaki komodinlerin çıkarılması ile büyüyebilen modellerden. İMobilya içime sindi inşallah bu aysonuna gelecek. Ama şimdi de ona uygun aksesuarlarda sıra. Tabiki öncelikle odayı hazrlamam gerekyor. ve ben 1 haftadır tüm duvar kağıtçıları gezmeme rağmen mobilyaya uygun fiyonklu pembeli doreli bi kağıt malesef bulamadım. artık bugün son kez baktım ve şu seçeneklerden birine razı olmaya karar verdim.




bu pudra pembe üzerine krem dairesel dantel detaylı ve resimde pek belli olmasa da altın sarısı parlayan renkte minik kelebeklerin olduğu kağıt.


Bu da yine pembe fon üzerine renkli balonların olduğu kağıt. fotoda çok belli olmasa da o sarı görünen balonlar aslında altın reni gibi. simli simli parlıyor. olabilecekler listemde....

bu kalpli kağıtlarda yine fotoa anlaşılmıyor ama kahve gibi görünen yerler parlak dore rengi. pembe-dore olması aklıma yattı doğrusu.

bu da beyaz üzerine pembe kelebekli. daire yerler gümüş parlaklığında.  son seçeneklerden biri...

,
en son seçeneğim de çok pembe olmasını sevmedim. ama karar listemde olmasının tek sebebi fiyonk ve kelebeğin bir arada olması. keşke dore de olsaydı içinde ve pembesi böyel koyu değil de bebe pembesi veya pudra olsaydı.... eeen son olabilecek kağıt alternatifim.


İşte son durum böyle. Şİmdi yardım istiyorum lütfen. Bu mobilyaya en çok hangi kağıt uyar sizce????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder