21 Haziran 2012 Perşembe

Duvar Kağıdıııı

Günlerdir çıldırmak üzereyim. bebeğimin odası için mobilya siparişini verdik. nerdeyse 1 ay olacak. bikaç günden gelir. benim planlarıma göre mobilya gelmeden odanın boya badana perde vs işleri çoktan bitmiş temizlenmiş olacakti ve miss gibi odaya yeni mobilyalar gelip konulacaktı. sadece onu da temizleyip içine cicilerini yerleştirmek kalacaktı. ama gel gör ki oda aynen duruyor. bi türlü aradığım duvar kağıdını bulamıyorum:(((( bana gösterdikleri bebek odası kağıtları hep aşırı karışık börtü böcek araba vesaire. benim mobilyam biraz ağır olduğu için bu tarz kağıtlar çok basit kalıyor. ben şöye uçuk pembe üzerine sedefli krem fiyonkların kelebeklerin olduğu, kıpır kıpır bişey istiyorum ama yok yok yok:((( bikaç günden mobilya gelecek daha oda boyanmadı:((( artık rüyalarımda uğraşıp duruyorum. bi de bebek arabası konusu. hergün rüyamda uğraşyorum bunlarla. hayırlısıyla bulabilseydim...

bugün kuzene gidiyoruz. onun da kızı oldu Beren.. (bu arada ben de isim konusu hala muallaktaa!! )  hep beraber bereni görmeye gidiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder