17 Haziran 2012 Pazar

İlk Babalar Günüüü:)

Bugün babalar günüüüüü. Henüz kızımız doğmamış olsa da aşkımın da ilk babalar günü sayılır. Sabah erkenden kalkıp süper bi kahvaltı sofrası hazırladım. masanın yanındaki duvara kocaman kırmızı kalp kartona "babalar günün kutlu olsun babacığım" yazdım kızım adına:)) yanına iki pembe patik, iki pembe ponponlu minicik çoraplar astım. yine o duvara "babam beni seviyooooo" yazılı tulum ile dün kızım için mothercare'den aldığım  "I LOve my daddy" baskılı minik t- shirti astım. ve tabiki ortaya da miniciğimizin ultrason fotosunu yapıştırdım:))) çok şirin oldu. masanın üzerine de hediyemizi koyduk kızımla:)))) üzerine de notumuzu yazdık. aşkım görür görmez çok sevdi bol bol foto çektik:)))
İnşallah seneye kızımız da aramızda olacak, hep birlikte  nice mutlu babalar günlerine:))) Aminn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder