5 Temmuz 2012 Perşembe

Beşiğe Niyet, Arabaya Kısmet:)

Beşik bakmak için çıktığım alışverişten bebek arabası alarak döndüm:)))
Geçen pazar babasıyla bakmıştık kızım için kullanışlı kaliteli bir bebek arabası. çok kafam karışmıştı. birini beğeniyordum ama çok fazla ağırdı taşıması çok zordu. diğerini beğeniyordum oturma ısmı çok rahatsızdı.... yani tüm istediğim özellikleri olan bi araba yoktu. Ben bu durumdan yakınınca satıcı da bunu itiraf etti!! Özellikle böyle üretiliyorlar. tüm aradığınız özellikleri tek bir arabada toplasak herkes onu alır diğer markalar satılmaz. Rekabette haksızlık olur dedi. Haydaa dedim hepsi öyle üretsin o zaman seçim bize kalsın. neyse. velhasıl kelam. benim en çok içime sinen Kraft 'ın horn travel serisi oldu. Diğerlerine göre daha hafifti, kullanımı rahattı, tekerleri kibardı kolayca dönüyordu. bunda da tek içime sinmeyen oturum kısmıydı. tam olarak sıfır yatma pozisyonu yoktu. bide ne bileyim bebek kayıp düşecekmiş gibi bir his uyandırıyordu. oralarda bi bebek görsem konu mankeni yapıp içine oturtup deneyecektim ama ortlıkta bebek yoktu:) sonra baktım yeni model arabaların çoğunluğu zaten öyle. tamam dedim bu olsun. ve aldık geldik eve:) akşam aşkım ne diyecek acaba. Onun fikrini almadan bişey almam eve ama bugün kayınvalidemin desteği ile hem de daha önceden aşkımla bakmış olduğumuz bi model olmasından dolayı tamam dedim bugün alalım kaygısı kalksın. işte kızımın arabası. inşallah güzel güzel gezeriz beraber...amin
siyah tercih ettim çünkü daha ağır duruyor bence. hem her kıyafetiyle her battaniyesiyle uyar:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder