5 Temmuz 2012 Perşembe

Kağıdı Seçtim, Sıra Beşikte...

Sonunda karar verdim duvar kağıdına ve dün odanın ölçüsü alındı. Tam da istediğim gibi kağıt bulamadım ama artık seçenekler içinden birine karar vermem gerekiyordu. çünkü mobilyamız gelmiş 1 hafta oluyor hatta. ama hala odanın boya kağıt işleri bitmediği için henüz kurdurmadım. inş son halinin fotosunu eklemek istiyorum odamızın.
birazdan kayınvalidemle çarşıya çıkıyorum. anne yanı beşiği bakacağım. odasına geçinceye kadar biraz büyümesi lazım mağlum. o bakımdan yanıma nasıl bi beşik alacağımı bilmiyorum:S:S park yatak kullanışlı oluyor uzun süre kullanırsın işi bitince çanta gibi katlar kaldırırsın diyorlar. ama pek estetik gelmiyor bana park yatak. sepet beşikler çok cici bici sürlü şeker duruyor ama onda da en fazla 9 ay fln yatar diyorlar. yine kararsızlık had safhada. en iyisi en kullanışlısı olsun isterken böyle zor karar veriliyormuş... meğer biz kendi evimizi iyi hallettmişiz 1-2 ay içinde. 1 odaya kaç aydır uğraşıyorum hala sonuç sıfır:)) olsun. geç olsun da güç olmasın değil mi...

Bu arada seçtiğim duvarkağıdı buradaki kalpli  duvar kağıdı.. inşallah kızım da beğenir büyüyünce:))) mobilyadaki fiyonklara uyumlu kağıt bulamayınca bunda mecbur kaldım. pembe ve dore rengi parlıyor olması ve tabiki de kore malları gibi sağlıksız olmaması buna sebep oldu. hayırlı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder