8 Ağustos 2014 Cuma

Tuhaf

Gecenin iki buçuğu. Hala uyuyamadım. Döndüm durdum gözüme uyku girmedi. Çay bağları arkadaştan geldik. Yine moralim çok bozuldu. Artık alıştım takmıyorum diyorum kendimle dalga bile geçiyorum ama yok olmuyor. Artık bi çare bulmak istiyor, çabalıyorum. Sonuç hüsran olunca da sil baştan.  Bugün takıp gittim ama yok işe yaramıyor. Daha beter resilliklerle geçti yine.. Nereye varacak bu işin sonu hiç bilmiyorum. Tamamen beter olmaktan korkuyorum. Hemde çok

Tam da sırasıyken. Gecikti. Hemde çok. Bugün 9 olacak. Hayır hayır inanmak istemiyorum, emzirmeyi kesinde olurmuş düzensizlikler. Ona yorumluyorum. Aksini düşünmek istemiyorum.. Zaten düşünemiyorum da. Dedim ya. Tuhafım. Şimdi olmamalı. Hazır değilim.  Tam da görümcemin haberini akmışken. Daha üç gün oldu öğrendik. Bide ben çıkamam ortaya. İstemiyorum. Şüphem yoktu zaten hiç. O yüzden şimdiye kadar rahatım ama.. Artık yeter.  9 oldu resmen!

Bide durduk yere sinirlenmeler, gerginlik, kendimle alakalı anlattığım şeye ağlamalar, bu aralar böyleyim. Neden değiştim...

Sonu hayır olsun inşallah. Rabbim hepimizin gönlündekini versin inşallah... En kısa zamanda boşuna telaşlandığımı yazan bi postla dönerim inşallah..

İnşallah...

Yatıp uyumaya çalışacağım.. Sabah olur hayır olur inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder