15 Aralık 2013 Pazar

Yine Bir Pazar ve Evde Yapayalnızım

Dün kuzenimin düğünü vardı. Bu sebepten ötürü Ankarada okuyan teyzemiz gelmişti. Bu akşam gidiyor ve kızımla vakit geçirip vedalaşmak için gelip aldılar evden. Yani şuan anneannesinde bitanem. Babamız da fabrikaya gitti. Kış mevsimi çok yoğun çalışıyor. Bende uzunnn zamandır elimde olmayan internetime kavuştum hemen bloğumdaki haberlere baktım:))  Evde yalnız olmak ne de güzel oluyor bazen:)) mutfağı odaları toparlayıp geçtim pc başına. Sessiz olma zorunluluğum yok, her tıkırtıda uyandımı acaba diye odasına koşmak yok, sürekli beni kucağına al diyip aldığımda da tüm tuşlara basıp bilgisayar hakkında yeni kısayol tuşları öğrenmeme sebep olan miniğim yok:)   biraz dinlenmek çok iyi geliyor insana. sakin sakin nette dolaşıyorum.

En yakın arkadaşıma bi kısmet çıktı:)D   onu araştırdım biraz ihihi.. benim çok içim attı tam onun için hayal ettiğim biri gibi. O da sevdi gibi:)  çok istiyorum bu işin hayırlı bi iş olmasını ortak arkadaşları tanıştıracak inşallah. nolur olsun bu sefer çünkü onun yalnızlığına dayanamıyorum. artık o da evlenip yuvasını kursun en kısa zamanda inşallahhh...

Bu arada kuzum hala tam olarak konuşamıyor 3-5 kelime söylüyor o kadar. dediklerimi anlıyor, kendisi bişey anlatırken, bişey isterken ııhh falan diy eeliyle işaret ediyor ama kelimeler yok hala:(( 

iştahı biraz daha iyi gibi maşallah diyeyim. balık yağı vitamini veriyorum etkisi varmı bilmiyorum ama 2 tane azı dişimizi de çıkardıktan sonra rahatladık biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder