5 Kasım 2013 Salı

Meleğimden Kesitler

* Ce-ee yi çok seviyor. her bulduğu yerden saklanıp cee diye kafayı çıkarıyor bize oyun yapıyor:)

* Su istediği zaman "bldıbldı" diyor. ne demek bilmiyorum ama sanırım suyu içerken çıkardığı yutkunma sesini taklit ediyor:)

* Suluğunu çantamdan alıyor. yere oturup kapağı açıp güzelce içiyor. bitince kapağı kapatıp tekrar çantay akoyuyor

* herkese "aba" diye sesleniyor. kuzenler, abiler, ablalar, teyzeler, amcalar. Bana bile!!!

* dil, kulak, baş, el, ayak, lamba sorunca gösteriyor. burun henüz öğrenme aşamasında

* kumanda, ayakkabı, terlik, toka, su, çanta nerde dedğimde bulup getiriyor:)

* ayağımdan terliği çıkarmama izin vermiyor. Çıkarıp koltuğa oturduğumda hemen alıp geliyor ayağıma giydiriyor

* Suluğundaki su bitince bana 5litrelik su şişesini getiriyor doldur diye:)) (tabi şişenin dibinde kalmış su. yoksa nasıl taşısın:)

* babası eve gelince çok seviniyor. çünkü küçük siyah çantasını karıştırmayı çok seviyor. ilk işi çantayı alıp yere oturmak oluyor:)

* Ütü yaparken kullandığım su şişesini başka bi odada bulmuş. getirdi her zaman durduğu yerine, dolabın içindeki ütünün yanına koydu. dolabı kapattı!! o şişenin yerinin ora olduğunu nerden biliyor. maşallah

* balık kraker çubuk kraker sevdası başladı:(( hiç iyi değil biliyorum vermemek için direniyorum.. keşke öğrenmeseydi bunu...

* bişey yiyeceği içeceği zaman mutlaka oturuyor. hemde halının üstüne kadar gidiyor oraya oturuyor:)

* çiçekleri koparmaya, toprakları yemeye başladı!!! salona kaldırdım hepsini.

* istediğini ağlayarak yaptırmaya başlıyor.. bunu öğrenmemeli ama direniyorum...

* uyku eğitimi vermiştim 1 ay önce. gayet te iyi gidiyordu. yatağına koyunca uyuyordu kendiliğinden. ama çok kısa sürdü... şimdi yeniden yatağa koyar koymaz ağlıyor...

* eski iştahı kalmadı hiç. oldukça da zayıfladı. boyu standartın alt seviyesinde:(( pekmez içirmeye çalışıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder